Outdoor csapatépítő programcsomag

A résztvevői visszajelzéseket és a SURVIVE-ALL® több mint 20 éves tapasztalatát felhasználva válogattuk össze azokat az outdoor csapatépítési program elemeket, melyek az egyéni fejlődésen túl a csapat célokat is szolgálják. A feladatokat helyesen és biztonságosan csak komoly csapatmunkával lehet végrehajtani. A csoport tagjai segítik vagy biztosítják valamelyik társukat, feladattól függően. A kihívást teljesítő résztvevők támogatásán túl a csapat dolga az is, hogy csapattársaik érezzék biztatásukat és azt, hogy biztonságban vannak.
Az outdoor csapatépítés hatása a résztvevőkre:
Az átélt közös élmény rövid- és középtávon is hatással van a csapat működésére. A csapat pozitív élményekkel feltöltődve, és részben új, részben megerősödött kapcsolati hálóval tér vissza a munkahelyére.
Fontos elemek az outdoor csapatépítésben:
Természetesen a biztonságot az általunk adott bevizsgált felszerelések, és a professzionális felügyelet biztosítja.
Outdoor csapatépítő programjainkat az ország számos területére ki tudjuk telepíteni, amennyiben a terület arra alkalmas. Az outdoor csapatépítő program kialakításánál figyelembe vesszük az egyéni és csoport célokat, illetve a csapat összetételét, felkészültségét.

A lent felsorolt outdoor csapatépítő játékokat trénerek segítségével és irányításával vezetjük. Fontosnak tartjuk tisztázni, hogy nem kalandparkot építünk a kívánt helyszínre, hanem a megbeszélt tréningcéloknak megfelelő speciális gyakorlatokat. Ezek a feladatok tréning elemek, melyeket kiválóan fel lehet dolgozni és beépíteni az egész napos tréningekbe.
A programhoz szükséges felszereléseket és eszközöket biztosítjuk, illetve szükség esetén regisztráljuk az eredményeket, így a program csapatversenyre is alkalmas.

DARUMADÁR TOJÁSA
A résztvevőknek egy kötélszáron belógatott társukat kell mozgatniuk több kötél segítségével a kijelölt terület fölött, ahol a „darumadár tojásait” kell szétválogatni színek szerint. Érdekesebbé tehetjük a feladatot, ha a résztvevők nem beszélhetnek egymással, ill. nem láthatják azt, amit csinálnak. Ebben az esetben a csapatvezetők irányítására kell bízniuk magukat. Nagy hangsúlyt kap a megfelelő vezető választás és a csapat kommunikációs képessége. A feladathoz speciális hegymászó eszközöket használunk, ezért a teljesen átlagos fizikumú résztvevők is teljesíthetik.

MOCSÁRJÁRÁS
Egy térdmagasságban, nagy erővel kifeszített kötélen kell a csapatnak átkelnie egy képzeletbeli mocsár fölött. Aki leesik, a mocsári gázoktól elgyengülve, hátrányos helyzetből próbálkozhat újra a csapat támogatásával. A csapat többször próbálkozhat a megoldással természetesen saját idő terhére, amíg rá nem jönnek a legjobb, leggyorsabb fogásokra. A feladat csak a legszorosabb és leghatékonyabb csapatmunkával teljesíthető.

REKESZMÁSZÁS
Sörös rekeszekből minél magasabb tornyot kell építeni úgy, hogy a bátor vállalkozó a tetején áll. A csapat többi tagja a rekeszek adogatásban, a mászó ösztönzésében, bátorításában segédkezik. Természetesen a mászót hegymászó felszereléssel biztosítjuk leesés ellen.

TRUST CLIMB
Egy könnyen mászható (nem függőleges) sziklafalon, vagy speciálisan kialakított mászó falon kell két embernek együtt feljutni úgy, hogy őket felülről egy-egy hegymászó kötéllel biztosítjuk. Nehezítésképpen egy kb. 1 méteres kötélgyűrűvel összekötjük őket, így garantált az együttműködés. A két résztvevő csak a teljes összhangot megteremtve tud könnyedén feljutni.

TRUST CLIMB (MÁSZÓFALON)
Egy gerendákból összeállított, állítható mobil mászó falon kell két résztvevőnek összekötve úgy feljutni együtt, hogy egy-egy hegymászó kötéllel biztosítjuk őket. Cél, hogy a résztvevők kb. 8 méteres magasságban megoldjanak egy feladatot. Ez egy kitűnő csapatépítő játék, ahol a csapatok időre teljesítik a feladatot, de mégis egy együttes munka kell ahhoz, hogy ’teljes képet kapjunk’

Kérjen árajánlatot vagy kérje munkatársunk segítségét!

Kapcsolat
Ajánlatkérés

Akik minket választottak

SurviveAll

1039 Budapest,

Királyok útja 291. B. ép. 1. em. 10.

SurviveAll

1039 Budapest,

Királyok útja 291. B. ép. 1. em. 10.